lauantai 24. toukokuuta 2014

Cosplay..NOT

Nyt, jotain ihan muuta ,kuin cosplaytä. 

This time Something totally diffrend than cosplay.


Esittelen projectin nimeltä 3D-Kesä.

Let me present project which is named as 3D-summer 

 

Asiakastyö koulusta , asiakkaani luvalla ,sain julkaista nämä kuvat.

It is custom made for my client in school, by her permission i was able to publish some pictures.

 

Vannon kun tätä kuviota tuijottaa 8-tuntia päivässä kuvio alkaa liikkua.

i swear , when you watch this fabric 8-hours in day , It will start to move.

 

Näyttää yksinkertaiselle mutta todellisuudessa mekko koostuu 24 eri palasta. Ja se on ammattiopettajan hyväksymä.

it looks simple but in reality there is 24 cutted pieces. And it is accepted by my professional teacher. 

 

 Tässä on jo uusi cosplay mielessä , mutta miten ja milloin JA MILLÄ HEMMETIN RAHALLA!!! Näyttää nyt siltä että Metal Gear Solid 2  Raidenia ei pysty kesällä tekemään :( 

Right. that´s it ,time to do some serious cosplay.... Maybe in summer .. I got a new guy in my mind allready .. But i m not really sure when and how , and WITH WHAT MONEY!!! (NO , it looks like im not doing my metal gearsolid 2 Raiden on upgoming summer :P )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

you may leave me a feedback :D